Subject: Lääneranna vald Hanila küla Jaani kinnistu ristumiskoha mahasõidu projekt
From: "Luik, Heigo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Karl Selgmäe <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 08:44:18 +0300

Tere, esitame Jaani kinnistu mahasõidu  projekti Transpordiametile 
kooskõlastamiseks. Projekti sobivuse korral palume vormistada projekti 
kooskõlastus ristumiskoha ehitamise lepinguna. Huvitatud osapool on Elering 
AS, kontaktisik Karl Selgmäe [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> , kes oskab anda infot Eleringi poolse 
allkirja õigusliku isiku kohta.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjoni projekteerimisosakond

Heigo Luik

Energeetikaehituse divisjoni projekteerimisosakonna juhataja

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53402066

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Karl Selgmäe <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 18. juuni 2024 14:26
To: Luik, Heigo <[email-masked]>
Cc: Reelika Piik <[email-masked]>; Mart Gabrel 
<[email-masked]>
Subject: FW: Lääneranna vald Hanila küla Jaani kinnistu ristumiskoha 
ehitamise nõuded

Tere

Edastan Transpordiameti nõuded ristumiskoha rajamiseks.

Tervitades

Karl

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 18, 2024 7:36 AM
To: Karl Selgmäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Lääneranna vald Hanila küla Jaani kinnistu ristumiskoha ehitamise 
nõuded

Tähelepanu! Kiri on saadetud väljastpoolt Eleringi. Enne linkide ja manuste 
avamist veendu saatja õigsuses!

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Lääneranna vald Hanila küla Jaani kinnistu ristumiskoha ehitamise 
nõuded

Registreerimise kuupäev: 18.06.2024

Registreerimise number: 7.1-1/24/10572-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>